Koffeinkickad

Det borde vara förbjudet att tvingas gå upp så tidigt som jag gjorde imorse! Kvart i sex ringde mobilen och det tog mig hela fem minuter innan jag förstod hur man låste upp den och stängde av alarmet. Men jag kom upp och kom t.o.m iväg i tid till jobbet utan att somna någonstans på vägen. En smärre bedrift eftersom det faktiskt hänt förut.

Just nu sitter jag på jobbet, alldeles koffeinkickad för att inte somna där jag står och väntar på att få sluta snart. Ikväll blir det middag med jobbet på en indisk restaurang på söder. Blir nog inte allt för sent dock, ska jobba på ett barnkalas på mitt andra jobb imorrn och tippar på att jag kommer behöva mina krafter.

Vad har jag gett mig in på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0