Högskoleprovet baby!

Imorrn är det dags! Högskoleprovet. Min stora ångestkälla de senaste månaderna. Gode Gud vad skönt det ska bli imorrn när det äntligen är över!

Så ikväll är det myskväll för att tagga till. Godiset är köpt, nötterna lika så. Sesamkakor, bröd att göra mackor av. Har tagit ut pengar för att den sabla cafeterian på Jakobsbergs gymnasium inte tar kort (något som står skrivet tre gånger på utkiket, vilket självklart betyder att ingen kommer ha med sig kontanter imorrn). Igår kväll somnade jag med boken i famnen och lyckades t.o.m smsa pojkvännen i en halvdvala utan att tappa boken.

Okej nu låter jag alldeles tokig och tro mig, en vecka till av plugg och jag hade blivit galen. Nu, några timmar innan är jag ganska nervös. En hel dag på en gymnasieskola är inte vad jag önskar mig mest av allt just nu.

Men nu blir det till att krypa ner i sängen snart och försöka somna i tid. Så imorrn, då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0