Dagen D

Okej, på lördag smäller det. Högskoleprovet. Snart är det äntligen över!

Min tanke från början var att planeringen skulle se ut så här:

Måndag
: Plugg, plugg, plugg, plugg och plugg

Tisdag: Plugg, plugg, plugg, plugg och plugg

Onsdag: Plugg, plugg, plugg, plugg och plugg

Torsdag: Plugg, plugg, plugg, plugg och plugg

Fredag: Plugg, plugg, plugg, plugg och sen i säng i tid

Lördag: Högskoleprovet. I åtta timmar.

Men så kom jag på att jag är människa med ett liv också och att jag hemskt gärna vill träffa min pappa. Och min pojkvän. Och mina vänner. Och folk i allmänhet. För övrig intalar jag mig också att det inte är någon idé att plugga massor nu, om jag inte fattat det än kommer jag nog inte fatta det den här veckan heller.

Så istället kom jag fram till detta:

Plugga så mycket jag orkar och hinner, träffa folk så mycket jag orkar och hinner, träffa pappa allt jag bara kan och gå och lägga mig i tid på fredag. Sen på lördag ska jag kicka lite Högskoleprovs-ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0