Chokladmässa!

Idag var jag på chokladmässan på Nordiska museet! Alldeles fantastiskt var det, choklad överallt och hur mycket choklad som helst att smaka på! Himmelriket var det alla gånger och både jag och pojkvännen kom därifrån med några påsar var. Kan inte varje helg vara chokladhelg?



Bröllopsklänning i choklad


Askungens möss. T.o.m saxen är i choklad!






Jag träffade flera grannar och gamla arbetskamrater på mässan, fler än jag någonsin sprungit på på stan. Tiden bara flög iväg, vi var där i nästan fyra timmar innan vi tittade på klockan första gången. Att man kan göra så mycket med choklad! Efter sex timmar var vi helt slut och gick och åt sushi innan jag åkte till pappa. En helt underbar dag med en helt fantastisk pojkvän och hur mycket choklad som helst. Blir det bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0