091008

Ah äntligen har jag kommit tillbaka i en någelund bra dygnsrytm, rullade ur sängen vid nio imorse. Det är farligt att vara ledig, det är så himla lätt att gosa ner sig alldeles för djupt i sängen varje morgon.

Pappas operation gick jättebra imorse, doktorn ringde t.o.m till mig och berättade det. Nu håller vi alla tummar vi kan uppbåda för att han ska slippa fler operationer och får komma hem snart.

Idag har jag lyckats svara på femtioelva mail rörande jobbet, promenerat in till Sundbyberg i solen och handlat på bageriet och står i skrivande stund och lagar matlåda till kvällsjobbet. Ikväll blir det jobb till två på morgonen, looking forward to it!

See you

Kommentarer
Postat av: Sommer

Jag håller mina tummar om det hjälper :)

2009-10-08 @ 22:49:16
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0