Vad vore väl en dag på slottet...

Japp så sitter man på jobbet ännu en kväll. Än så länge har det varit lugnt, peppar peppar ta i trä, och nu sitter jag och pluggar. Det är en himla bra sak med sånna här kvällsjobb; det finns inte så mycket att göra i några timmar att det roligaste faktiskt är att öppna boken och få lite gjort.

Men jag skulle så mycket hellre stå i vår coola, halvsunkiga, replokal i Husby och sjunga soul för allt jag är värd.

Hungrig är jag också, jag ångrar tokigt mycket att jag inte köpte med mig godis på vägen hit.

Nej tillbaka till pluggandet! Hoppas att ni har en lika fin kväll som jag :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Du vet vad godis innehåller va?

Djur, malda djur.. Malda delar av djur.. Delar av djur du aldrig annars skulle tänka dig vara i närheten av!!! ;)

2009-11-25 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0