Andra advent

Oj vilken helg! Fredagen sprang jag coh pojkvännen runt och turistade lite på slottet, åt thaimat till lunch och sprang i affärer resten av dagen. Han nu är smått insnöad på Sveriges kungahistoria och försöker hålla i sär alla Karl och Gustav och allt vad de nu heter och det flyger nummer hit och dit. Inte speciellt lätt när alla ska heta samma sak.

Senare på kvällen hamnade vi tillsammans med några andra vänner på Ambassadeur där Anna var modell i Björn Axéns slutvisning. Och satan vad coolt det var! Anna såg lite ut som en blond Marge Simpson och var lätt coolast av dem alla.

Efter visningen drog partyt igång och vi slog klackarna i taket tillsammans med Backstreet Boys (!) som hade sin efterfest där. Tänka sig, min debut på stureplan och jag lyckas pricka in Backstreet Boys.

Kvällen slutade med lite mat på Mc Donalds där jag lyckades springa in i Frida, Stockholm är bra litet ibland. Sen åkte jag hem och sov några timmar innan det var dags att jobba igen.

Nu ska jag iväg och handla godis till mitt pepparkakshus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0